.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشايش اقامتگاه هاى ساحلى گلستان بر روى مسافران

به منظور فراهم كردن امكانات رفاهى براى گردشگران تابستانى مراكز اقامتى ساحلى گلستان كه در اختيار نهادهاى دولتى است در اختيار سازمان ميراث فرهنگى اين استان قرار مى گيرد تا در ايامى كه تعداد مسافران زياد است مديريت بهتر انجام شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى استان گلستان با بيان اين مطلب افزود: براساس مصوبه هيأت دولت فهرست امكاناتى كه سازمان هاى دولتى در كنار دريا دارند تهيه شده كه به زودى مقدمات واگذارى آن به سازمان ميراث فرهنگى آغاز خواهد شد. «محمود ربيعى» ادامه داد: از اين پس در ايامى كه تعداد مسافران در استان افزايش مى يابد، ميراث فرهنگى با ساماندهى اين اقامتگاه ها بخشى از مسافران را استقرار خواهد داد.
ربيعى همچنين بيان داشت: ساخت ۴ هتل و مجتمع اقامتى توسط بخش خصوصى در گلستان كه هم اينك در دست انجام است كه كمبود محل اقامت براى مسافران استان را كاهش و رونق گردشگرى را سبب مى شود. وى افزود: هتل هاى استان بيش از ۳۰ سال قدمت دارند كه در شرايط فعلى برخى از آنان به سبب قديمى شدن كيفيت اوليه خود را از دست داده اند، در حالى كه گلستان با وجود مسافرانى كه از اين خطه مى گذرند به هتل هاى جديد و با كيفيت نيازمند است.
ربيعى با اشاره به ساخت يك هتل در گنبدكاووس گفت: سرمايه گذارى هتل بزرگ گنبدكاووس با همكارى يك شركت ايرانى و ترك است كه به دليل مشكلات گمركى و وارد نشدن ماشين آلات از تركيه معطل مانده بود، اما به تازگى كار خود را دوباره شروع كرده و كارگران با امكانات داخلى مشغول به كار هستند.
وى با اشاره به اين كه گنبدكاووس داراى بزرگترين هتل استان خواهد شد ، افزود: بيش از ۵۰ ميليارد تومان براى ساخت اين هتل ستاره مجهز با ۱۲۰ اتاق و ۳۴ هزار مترمربع بنا سرمايه گذارى خواهد شد كه در كمتر از ۲ سال ساخت آن به پايان خواهد رسيد. ربيعى در ادامه از ساخت هتل ديگرى در استان خبر داد و گفت: يك هتل ۵ ستاره نيز در گرگان در دست اقدام است كه به اين منظور تفاهمنامه اى با شهردارى و شوراى شهر دوم به امضا رسيده بود كه اميدواريم شوراى سوم نيز در آماده سازى براى اين كار بزرگ همكارى كنند. وى با اشاره به اين كه جاده ناهارخوران ظرفيت ساخت هتل هاى بسيارى را دارد، گفت: در مورد ساخت اين هتل بزرگ كه در جاده ناهارخوران قرار گرفته، سرمايه گذار كه يك شركت خصوصى است ۱۰۰ ميليارد تومان هزينه خواهد كرد. اين مقام گلستانى در ادامه از مجوز يك هتل كه به تازگى در منطقه نوديجه صادر شده نيز خبر داد و افزود: تعداد ۱۰ مجتمع اقامتى توسط سرمايه گذاران مجوز گرفته و مشغول به كار هستند.
علاوه بر هتل هاى در دست ساخت، خانه قديمى باقرى ها، جزو طرح پرديسان يا آماده سازى بناهاى قديمى براى اقامت در بافت تاريخ سرچشمه گرگان نيز پس از مرمت در آينده نزديك به هتل براى استفاده و اقامت گردشگران تبديل مى شود كه داراى ۴۲ اتاق كوچك و بزرگ است./ایران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.